Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van AnkaHintzen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van AnkaHintzen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg

11 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Hier is hij dan, mijn eerste blog. Zoals ik velen van jullie heb beloofd ga ik een blog bij houden(althans proberen) over mijn belevenissen.
De komende 4,5 maand zal mijn leven er heel anders uitzien en ga ik mijn belevenissen en ervaringen met jullie delen vanuit het verre Zuid-Afrika.

Na een erg leuk en gezellig afscheidsfeestje gehad te hebben met alle vrienden en familie ben ik er bijna klaar voor. De meeste spullen zijn inmiddels ingepakt en mijn paspoort en vliegticket liggen klaar!

Ik zelf kan bijna niet meer wachten tot het zover is, maar eerst geniet ik nog de komende paar uur van mijn leventje hier in het warme en gezellige vertrouwde Limburg.

Ik hoop dat ik jullie via deze blog allemaal nog een beetje op de hoogte kan houden 

Tot ziens!

PS: Allemaal heel erg bedankt voor de lieve kaarten, berichtjes, telefoontjes en cadeautjes!


  • 11 Augustus 2014 - 16:33

    Marjo:

    Yes.... ik heb je gevonden.....ik zal je volgen :)

  • 11 Augustus 2014 - 16:56

    Pap En Mam:

    Beste Anka,

    Ons leven zal de komende maanden ook iets anders uitzien. Het zal stil zijn en we zullen je missen.
    Veel plezier en houd ons maar lekker op de hoogte met mooie verslagen en foto's.

    Gr pap & mam

  • 11 Augustus 2014 - 17:38

    Francien:

    Lieve Anka,

    Je zult heel veel ervaringen rijker terugkomen in december. Maar bovenal genieten van je tijd in Zuid-Afrika. Ik ben nu al benieuwd naar je eerste blog.
    Dikke kus.

    Joost en Francien

  • 11 Augustus 2014 - 19:53

    Pascalle:

    Whaaaaa Anka, dao geiste mich dan. Ich moosj toch ff sjlikke:'(
    Ich veul mit dien pap en mam mit! Ich houp detste ein sjwaon belaevenis krigs. Geneet mit volle teug en sjrief os alles!!! Gooi reis en let good op dich zelluf. Dikke knoevel van mich xx

  • 11 Augustus 2014 - 20:01

    Mieke:

    Geniet ze!

  • 11 Augustus 2014 - 20:06

    Pierre En Miek:

    Lieve Anka,

    Geniet van je langgekoesterde droom!
    Zoals ik al zei. Proef, Ruik en Geniet van het mooie Zuid-afrika.
    Wij zijn heel erg benieuwd naar je ervaringen en kijken uit naar je 1e verhaal!!

    dikke knuffel Pierre en Miek

  • 11 Augustus 2014 - 21:52

    Evelien:

    Anka,

    Héél veel plezier & geniet, de tijd vliegt!!
    Leuk dat je een blog schrijft, ik ga je volgen.
    Schrijf in het begin al alle 'gekke' dingen op over het land, de cultuur en je stage... Voor je het weet ga je alles 'normaal' vinden!

    Groetjes Evelien

  • 12 Augustus 2014 - 16:02

    Truus Roufs:

    Hoi Anka.

    Geniet van deze bijzondere tijd in Zuid-Afrika. Zal jouw blog volgen. Groetjes en veel plezier Truus

  • 12 Augustus 2014 - 17:16

    Anny Hoekstra:

    Hallo reislustige. An ka

    Wij wensen jou heel veel plezier en succes op je avontuur.
    Dat je maar veel ervaring mag opdoen.
    Goeie reis.

    Groetjes van Frits en Anny

  • 14 Augustus 2014 - 00:15

    Jeroen, Wendy, Lieke En Tom:

    Hoi Anka,
    Geniet van dit geweldige avontuur, we zijn heel benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes en heel veel plezier,
    jeroen, wendy, lieke en Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 6822

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Augustus 2014 - 23 December 2014

South-Africa Internship!

Landen bezocht: